Nieuczciwa konkurencja
Treść
Fałszywy Głos w Twoim Domu
Dotarły do nas informacje, iż do praktyk nieuczciwej konkurencji posunęła się redakcja Głosu Podbeskidzia, która wmawia swoim czytelnikom, iż właśnie w tej gazecie jest najskuteczniejsza reklama.
Pogratulować redaktorom samopoczucia i samozachwytu. Tylko jak się to ma do rzeczywistości. Zwłaszcza na naszym lokalnym rynku, gdzie ukazuje się wiele wysokonakładowych dzienników. Rynek bogaty jest też w tygodniki, lokalne gazety o zasięgu powiatowym, czy gminnym. I co najważniejsze, czego redaktorzy Głosu pewnie nie zauważyli, że na rynku reklam funkcjonuje kilka wysokonakładowych, bezpłatnych gazet reklamowych dostarczanych do mieszkań. Do tego dochodzi reklama w telewizjach lokalnych, w lokalnym radiu i w sieci internetowej.
Przy tak bogatym i zróżnicowanym rynku reklam, nawet potentaci w tej branży nie pokuszą się o miano najskuteczniejszych, a cóż dopiero mówić o jednym z licznych miesięczników lokalnych.
Sięgniecie przez wydawcę tego szacownego, bądź co bądź pisma, do fałszywych haseł reklamowych, pod znakiem zapytania stawia wiarygodność czasopisma i intencje jej redaktorów. Zważywszy na kierownictwo gazety jak i środowisko wydające pismo, niesmak jest tym większy.
Rodzi się pytanie, czy nawet tam pieniądz jest najważniejszy, a chęć jego zdobycia przesłania inne wartości oraz normy prawne i etyczne?
Autor: kac
Tagi: Głos;Podbeskidzia;Wadowice;Sucha;Beskidzka;Andrychów;reklama;