Nowa strategia Skawy
Treść
Działacze Miejskiego Klubu Sportowego "Skawa" w Wadowicach ogłosili nową strategię marketingową. Powołano Dział Marketingu i Promocji, który zadba o wizerunek tego stowarzyszenia sportowego, a także zajmie się przyciągnięciem sponsorów do klubu.
Podczas konferencji prasowej zwołanej w świetlicy klubu prezes Marek Ciepły i wiceprezes Konrad Meus poinformowali dziennikarzy o nowej strategii przygotowanej przez działaczy sportowych. Decyzją Zarządu Klubu powołano Dział Marketingu i Promocji klubu, którego pomysłodawcą był wiceprezes Konrad Meus. Przedstawiono nowe formy współpracy, min. ofertę partnerstwa pomiędzy zarządem MKS „Skawa” Wadowice, a firmami i przedsiębiorcami indywidualnymi. Wytoczone zostały trzy człony współpracy takie jak: sponsor strategiczny, sponsor główny i sponsor wspierający. Osoby działające w Dziale Marketingu i Promocji działać będą całkowicie społecznie, za wyjątkiem jednej osoby, która będzie zatrudniona na umowę zlecenie.
Do ponad dwustu firm zostały osobiście doręczone oferty partnerstwa, wyprodukowane zostaną nowe bilety meczowe o standardzie „europejskim”. Ma powstać bezpłatna gazetka "NASZA SKAWA", czyli miesięcznik informacyjny Skawy Wadowice. Jakub Wyka - bramkarz juniorów młodszych "Skawy" Wadowice i członek zarządu - został wytypowany do działu marketingu w tymże klubie. Niedługo zostanie akredytowanym dziennikarzem "Wisły" Kraków.
Szczegóły w Wiadomościach Powiatowych
Autor: kk