Promocją do klienta
Treść
Nie ma co ukrywać - młodzież szkolna jest naszym najlepszym klientem. Dlatego będziemy robić wszystko, by tego klienta utrzymać przy sobie - mówi Andrzej Sobieszczyk, prezes wadowickiego PKS, który już wkrótce zapowiada akcję promocyjną i obniżkę cen biletów dla pasażerów.
Wczoraj w PKS rozstrzygnięto konkurs na najlepsze hasło reklamujące usługi tej firmy. Przystąpiło do niego ok. 800 młodych ludzi, którzy regularnie kupowali bilety miesięczne. Do finału zakwalifikowało się ponad 100 osób, które do wykupionych biletów dołożyły także wymyślone przez siebie hasła. - Najlepsze zostaną teraz wykorzystane w folderach promocyjnych - mówi prezes PKS.
Wygrało hasło autorstwa Jacka Wojewodzica z Choczni, który otrzymał nagrodę główną. Jest uczniem III klasy wadowickiego LO. Jak przyznał, z języka polskiego w minionym roku szkolnym miał tylko "trójkę". - Nie ma reguły, że twórca musi mieć dobre wyniki w nauce - żartował szef PKS, który wspólnie z wiceprezesem Sebastianem Ramendą, wręczył laureatowi nagrodę główną - zestaw kina domowego.
Szefowie PKS zapowiadają, że w dalszym ciągu będą organizować konkursy promocyjne. Wszystko po to, by zachęcić pasażerów do korzystania z usług przewoźnika. Już w sierpniu na próbnej trasie, prawdopodobnie Bielsko-Kraków, zastosowane zostaną wyjątkowo niskie ceny biletów. - Cenami chcemy dorównać, a nawet być lepsi od konkurencji. Poza tym mamy do zaoferowania jeszcze coś - wysoki standard usług, którego mniejsi przewoźnicy nie posiadają - mówią prezesi PKS, którzy rozpoczynają właśnie wdrażanie planu restrukturyzacji firmy. Zakłada on głównie obniżenie kosztów funkcjonowania firmy, w tym zwolnienia. Planuje się, że w najbliższym czasie z pracy odejdzie ponad 20 osób, czyli ok. 10 proc. załogi. Szerzej na ten temat napiszemy w jutrzejszym "Dzienniku".
(GM)
Zwycięskie hasło reklamowe autorstwa Jacka Wojewodzica:
Gdy wycieczkę zaplanujesz,
Nim się jeszcze zdenerwujesz,
Tę usŁugę jak wieść niesie,
ZaŁatw tylko w PKS-ie.
Autor: Dziennik Polski