Tytuły i medale
Treść
Branżowy magazyn "Media i Marketing Polska" przyznał wadowickiej firmie Maspex tytuł Marketera Roku 2003. Z kolei firma córka wadowickiej spółki - Tymbark jest laureatem targów w Poznaniu.
Magazyn "Media i Marketing Polska" zajmuje się rynkiem reklamy i promocji w Polsce. Redakcja przyznaje swoje wyróżnienia w wyniku całorocznej obserwacji i analiz. Do tytułu Marketera Roku 2003 pretendowały m. in. takie firmy, jak: Avon, Danone, Kompania Piwowarska, Nestle, Orlen, Polska Telefonia Cyfrowa. Maspex otrzymał tytuł Marketera Roku 2003 za zdobycie jednej trzeciej rynku soków, zdrową dynamikę wzrostu przychodów i efektywny marketing. Maspex jest spółką, która skutecznie wchodzi na rynki zagraniczne. "Maspex miał fenomenalny rok. Zdystansował konkurencję na rynku soków, zdobywając jedną trzecią rynku. Obecnie udziały te są już nawet wyższe. Wizja rozwoju firmy sięga daleko poza granice Polski - co szczególnie krzepi - obecnie eksport stanowi 17,5 proc. ogólnych przychodów spółki" - napisano w uzasadnieniu do przyznanej nagrody.
Sukces odnotowała także firma Tymbark należąca do wadowickiej grupy Maspex. Podczas Targów Gastro-Invest-Hotel, które zorganizowano pod koniec października w Poznaniu, odbyło się uroczyste wręczenie statuetek i medali. Wśród laureatów konkursu znalazła się firma Tymbark.
(MPA)
Autor: Dziennik Polski